Entre març i abril hem estat treballant en un joc anomenat Pong, que es basa en una pilota que rebota a la pantalla i que també has de fer rebotar amb un altre element.
Els elements principals són Ball (la pilota), l'Image Sprite (l'eina de l'usuari per fer rebotar la pilota), el Canvas (el fons de pantalla), i els botons de començar i reiniciar el joc.
La meva personalització de l'app original va ser posar un surfer com a eina de l'usuari amb la qual xoca la pilota i ficar una ona del mar com a fons de pantalla.
La velocitat (Speed) està fixada a 10 (al bloc del botó Comença), però es canvia a 15 quan la puntuació supera els 10 punts (al bloc de Ball1 CollidedWith), un repte que havíem de resoldre.
El sistema utilitzat per a fer funcionar el marcador que indica la puntuació al joc és que quan la Ball xoca amb el surfer (el bloc when Ball1 CollidedWith), el procediment actualitzarpuntuació (que controla la puntuació que es marca en el text a la pantalla) suma 1 a la puntuació global.
La variable puntuació està a zero en la definició inicial de la variable, però també s'ha d'igualar a 0 quan els botons de Comença o Reinicia es premen.
Bé, aquí us deixo l'aplicació. Fins aviat!

No hay comentarios:
Publicar un comentario